.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر اطلاعات:بر اساس اسناد ما موسویان جاسوس است

وزیر اطلاعات از تهاجمی شدن حرکت وزارت اطلاعات در تامین امنیت کشور خبر داد و به نمونه هایی از این گونه تحرکات نیز اشاره کرد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات روز چهارشنبه پس از اتمام جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: وزارت اطلاعات از نظر اطلاعاتی در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفته و این امر را دشمنان نیز اذعان می کنند.

وی افزود: یکی از نقاط قوت وزارت اطلاعات توان بسیار بالای پرسنل آن در کار اطلاعاتی است که اغلب عملیات های آن به صورت منسجم و هماهنگ صورت می گیرد.

مصلحی به حرکات هجومی وزارت اطلاعات در سال اخیر اشاره کرد و گفت: نمونه هایی از این حرکات هجومی را می توان در دستگیری ریگی و یا آزادسازی عطارزاده از اسارت مشاهده کرد.

وی گفت: در همین دستگیری ریگی ما علاوه بر اینکه توانستیم به یک پیروزی قابل توجهی در زمینه دستگیری این تروریست نائل آییم ، یک فریب نیز به نیروهای اطلاعاتی کشورهای دیگر زدیم که بتوانیم عملیات خود را با موفقیت به پایان برسانیم.

وزیر اطلاعات با تاکید براینکه کشورهای غربی مدعی مبارزه با تروریسم هستند ولی با این ادعا به کشتار مردم درافغانستان، عراق و پاکستان مبادرت می کنند، گفت: آنها بیایند و کار مبارزه با تروریسم را از ما یاد بگیرند که برغم دستگیری عناصر تروریست هیچ گونه تلفات و لطمه ای به سایر افراد وارد نکردیم.

وی همچنین در خصوص دستگیری و پلمپ شرکت هرمی اوریف‌ لیم اظهار داشت: این شرکت‌ ها با پشتوانه‌ های بیرونی با توجه به اینکه به هیچ وجه موضوع اقتصادی را دنبال نمی ‌کنند، تحت هدایت و حمایت سرویس ‌های بیگانه قرار دارند . ما بلافاصله بدون آنکه متوجه شوند و بخواهند حرکت‌ هایی را انجام دهند با آنها برخورد می ‌کنیم.
وزیر اطلاعات در خصوص حسین موسویان از اعضای تیم هسته ‌ای دولت اصلاحات که به جاسوسی متهم بود، اظهار داشت: آنچه که در خصوص آقای موسویان گفته می ‌شود بر اساس اسناد و اطلاعات ماست و این بر اساس تعاریف وزارت اطلاعات از جاسوسی است به همین دلیل بر اساس مستندات اطلاعیه وزارت اطلاعات تهیه شد.

وی با بیان اینکه ما نمی ‌خواهیم دستگاه قضا را زیرسئوال ببریم، افزود: قوه قضائیه ممکن است بر اساس قوانین خود که ممکن است ضعف یا مشکلی نیز وجود داشته باشد بنابراین تبرئه وی توسط دستگاه قضا بیانگر آن نیست که جاسوس نباشد؛ چرا که بر اساس اسناد ما ایشان جاسوس محسوب می ‌شود.

مصلحی از ارسال اسناد و مدارک در این رابطه به دستگاه قضایی خبر داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.